❁ Verzenden
Onze producten worden verzonden via PostNL. Zodra jij je bestelling hebt geplaatst gaan wij meteen aan de slag. Wij zorgen ervoor dat de vaas en boeket goed en stevig wordt ingepakt. Wij hanteren een verzending binnen 4 werkdagen. Je ontvangt van ons een track and trace link zodat je je bestelling kunt volgen zodra hij overhandigd is aan PostNL.
Verzendkosten? Daar doen wij niet aan. Jouw product wordt ten alle tijden zonder verzendkosten verzonden.
Heb je een vraag over je pakket of wil je graag meer informatie? Neem dan contact met ons op via flowers@floristry.nl en wij geven je zo spoedig mogelijk antwoord.
❁ Bestelling retourneren
Wij gaan met zorg om met onze zijden bloemen en vazen want hier zijn wij erg trots op! Nadat je een bestelling hebt geplaatst wordt het boeket en de vaas die al samengesteld zijn naar je verzonden. Wij dragen zorg voor de foto's van de website en zorgen dat de producten er zo opstaan zoals ze in het echt ook eruit zien. Wij geven hier ook het beste beeld weer van de vaas en het zijden boeket. Het kan zijn dat je na ontvangst van jouw bestelling het boeket toch niet past in jouw interieur. Neem dan contact op via flowers@floristry.nl en laat je gegevens achter waarop we je kunnen bereiken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om samen te zorgen voor een passende oplossing.
Wil je het boeket en de vaas toch retourneren? Neem dan eerst contact met ons op via flowers@floristry.nl. Het product dienen wij 14 dagen retour te hebben ontvangen. Wij toetsen dan of het geretourneerde product voldoet aan de volgende voorwaarden:
- De Artikelen dienen in volledige originele verpakking te worden geretourneerd.
- De artikelen dienen in goede staat, ongebruikt en onbeschadigd bij ons aan te komen.
- De artikelen mogen niet ruiken naar rook, etensgeuren of andere geuren.
Let op! Maatwerk boeketten en vazen kunnen niet geretourneerd worden. Onder maatwerk boeketten en vazen vallen boeketten en vazen die niet standaard in combinatie met elkaar verkocht worden op de website van Floristry en dus geheel naar eigen wens samengesteld zijn. De geldt wel voor boeketten van de website waarop naar wens aanpassingen worden gedaan, zoals het inkorten van stelen, het veranderen van bloemen of het veranderen van de vaas. Dit valt wel onder maatwerk.
Retourneren is op eigen risico. De zijden bloemen dienen netjes en in tact verpakt te worden en in goede staat bij ons aan te komen. Wij willen je erop wijzen dat het retourneren van vazen risico met zich meebrengt. Dit in verband met de kwetsbaarheid en breekbaarheid van de vazen waardoor ze snel kapot kunnen gaan tijdens het transport. Let dus op want wanneer de producten niet voldoen aan onze retourvoorwaarden kun je deze dus niet aan ons retourneren. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij adviseren je het retourpakket aangetekend naar ons te versturen. Het pakket kan dan niet kwijtraken en ook is de kans op beschadiging minder.
Het aankoopbedrag minus de retourkosten zullen binnen 5 werkdagen na ontvangst naar je worden overgemaakt mits het product dus in goede staat aankomt bij ons.
Wij controleren onze producten zorgvuldig voordat we ze versturen. Mocht het product beschadigd zijn bij ontvangst, dan dien je dit binnen 5 dagen na ontvangst aan ons te melden. Meldingen die later dan 5 dagen na ontvangst bij ons binnenkomen kunnen wij niet meer behandelen.